Напівавтоматичний чотириколонний підйомник REDATS L-420 з вантажопідйомністю 4 тонни розроблений для професійних автосервісів, які займаються регулюванням геометрії коліс і загальним сервісним обслуговуванням легкових автомобілів, мікроавтобусів і легкої комерційної техніки. Рампи оснащені поворотними дисками для точного регулювання передньої осі автомобіля та задніми розсувними пластинами для горизонтального руху задньої осі авто при вимірюванні розвал-сходження. Спеціальні кришки дозволяють змінити положення поворотних дисків та закрити ніші підйомника. В комплект поставки входить траверса вантажопідйомністю 3 тонни.
Діапазон підйому - 250-1750 мм, швидкість підйому/опускання - близько 50 с. Регулювання ширини рамп у діапазоні 800-950 мм дозволяє адаптувати підйомник під різні колісні бази. Довжина платформ 4250 мм дає змогу обслуговувати довгі транспортні засоби. Цей підйомник для розвал-сходження має ручне розблокування запобіжних стопорів, що підвищує надійність конструкції і полегшує обслуговування.
Особливості напівавтоматичного чотириколонного підйомника REDATS L-420
- Вантажопідйомність - 4 тонни
- Діапазон підйому - 250-1750 мм
- Швидкість підйому/опускання - близько 50 с
- Потужність двигуна - 2,2 кВт
- Напруга живлення - 400 В
- Місткість масляного бака - 12 л
- Довжина платформ - 4250 мм
- Ширина платформи - 530 мм
- Рифлені трапи довжиною 1010 мм
- Висота пандуса у стані спокою - 250 мм
- Регулювання ширини платформ від 800 мм до 950 мм
- Поворотні диски для регулювання передньої осі
- Розсувні пластини для горизонтального руху задньої осі
- Довжина розсувних пластин - 1400 мм
- Кришки для регулювання положення поворотних дисків і закриття ніш
- Траверса вантажопідйомністю 2 тонни
- Діапазон підйому осі - 105-375 мм
- Ручне розблокування запобіжних замків
- Упори для запобігання скочуванню автомобіля
- Кінцевий вимикач
- Запобіжний клапан
- Механічні стопори для захисту від падіння підйомника
- Вага підйомника - 1285 кг.
Часті запитання
Більше дізнатися про підйомники для розвал-сходження допоможуть відповіді на запитання.
Які типи підйомників використовуються для розвал-сходження коліс?
Найчастіше для розвал-сходження використовуються чотириколонні підйомники, які дозволяють точне регулювання передньої та задньої осей. В автосервісах з обмеженою висотою приміщення використовуються платформні підйомники. Для регулювання геометрії коліс можуть застосовуватися і двоколонні моделі, але у цьому випадку необхідне дооснащення обертальними платформами або дисками.
Яка різниця між звичайним чотиристійковим підйомником і підйомником для розвал-сходження?
На відміну від звичайних, підйомники для розвал-сходження на рампах мають спеціальні елементи для проведення вимірювань:
- Поворотні круги - дають змогу колесам передньої осі вільно повертатися, що необхідно для точного вимірювання кутів розвалу та сходження
- Задні рухомі пластини - довгі секції платформ під задніми колесами, які можуть вільно зміщуватися у поперечному напрямку. Необхідні для зняття напруги в елементах підвіски та правильного вимірювання кутів задньої осі.
Чому підйомники для розвал-сходження обладнують обертальними дисками?
Обертальні диски дозволяють колесу вільно обертатися під час вимірювання кутів коліс, забезпечуючи точне регулювання сходження та розвалу без додаткових ручних маніпуляцій.
Яку стандартну вантажопідйомність мають підйомники для розвал-сходження?
Стандартна вантажопідйомність для чотиристійкових підйомників, призначених для регулювання кутів встановлення коліс (розвал-сходження), становить 4 тонни. Але є спеціалізовані моделі з вищою вантажопідйомністю.
Яку функцію у підйомнику для розвал-сходження виконує траверса?
Траверса виконує 2 основні функції:
- "Вимотування" підвіски - піднімає осі автомобіля, дозволяючи колесам і підвісці вільно "сісти" у своє природне положення
- Вивішування коліс для заміни гальмівних колодок, шиномонтажу, діагностики підшипників або ремонту елементів підвіски.
 
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                