Напівавтоматичний чотириколонний підйомник REDATS L-460 з вантажопідйомністю 5,5 тонн і елементами для регулювання геометрії коліс (розвал/сходження) буде відмінним вибором для професійних автосервісів, які працюють з широким спектром транспортних засобів. Оснащений поворотними дисками для точного вимірювання кутів встановлення передніх коліс та задніми рухомими платформами, які дають можливість розвантажити задню вісь і виконати регулювання кутів задніх коліс. Регулювання відстані між рампами від 800 до 1025 мм дозволяє адаптувати підйомник до автомобілів з різною колісною базою.
Діапазон підйому становить 250-1750 мм, час підйому/опускання - 55 с. Рампи мають довжину 5190 мм, що дає змогу безпечно розміщувати довгобазний транспорт. Для вивішування коліс є траверса вантажопідйомністю 3 тонни. Розблокування запобіжних замків здійснюється вручну. Цей підйомник для вирівнювання коліс має пульт дистанційного керування, що дозволяє зручно контролювати процес роботи без необхідності постійно підходити до панелі управління.
Особливості напівавтоматичного чотириколонного підйомника REDATS L-460
- Вантажопідйомність - 5,5 тонн
- Діапазон підйому - 250-1750 мм
- Швидкість підйому/опускання - 55 с
- Потужність двигуна - 2,2 кВт
- Напруга живлення - 400 В
- Ручне розблокування запобіжних стопорів
- Поворотні диски для регулювання передньої осі
- Рухомі платформи для регулювання кутів задніх коліс
- Спеціальні кришки для зміни положення дисків і закриття ніш
- Довжина рамп - 5190 мм
- Регулювання відстані між рампами у діапазоні 800-1025 мм
- Рифлені трапи довжиною 1000 мм
- Траверса вантажопідйомністю 3 тонни
- Діапазон підйому осі - 50-320 мм
- Упори для захисту від скочування автомобіля
- Кінцевий вимикач
- Запобіжний клапан
- Механічні стопори для захисту від падіння підйомника
- Ергономічна панель управління
- Пульт дистанційного керування
- Вага - 1285 кг.
Часті запитання
Більше про конструктивні особливості, експлуатацію та специфіку чотириколонних підйомників - у відповідях на часті запитання.
Як у чотириколонних підйомниках реалізовано захист від падіння?
Для захисту від падіння у чотириколонних підйомниках використовуються механічні фіксатори, які блокують платформу на різних рівнях підйому.
Чому чотиристійкові підйомники краще підходять для регулювання геометрії коліс, ніж двостійкові?
Для точного вимірювання геометрії коліс критично важливо, щоб усі чотири колеса знаходилися на абсолютно рівній площині. На двостійковому підйомнику автомобіль вивішується на лапах, що може спричинити незначні деформації чи напруження кузова. Чотиристійковий підйомник піднімає автомобіль, спираючись на колеса, імітуючи його робоче положення на землі.
Навіщо у чотириколонному підйомнику потрібен центральний домкрат (траверса)?
Щоб регулювати геометрію, автомобіль має стояти на колесах (на поворотних дисках). Але для ремонту підвіски, гальм, мастильних робіт або шиномонтажу колеса необхідно вивісити. Траверса рухається між рампами, заїжджає під вісь автомобіля та піднімає її, дозволяючи вільно працювати з колесами.
Що варто врахувати при виборі підйомника для регулювання коліс?
Зверніть увагу на такі особливості:
- Вантажопідйомність
- Діапазон підйому
- Довжина платформ і трапів
- Наявність обертальних дисків та центрального підйому осей
- Швидкість підйому та система безпеки
- Тип керування (напівавтоматичний чи повністю автоматичний).
Чим напівавтоматичний чотириколонний підйомник відрізняється від повністю автоматичного?
У повністю автоматичних підйомниках всі процеси автоматизовані, тоді як у напівавтоматичних підйом та опускання автоматичні, але деякі операції (наприклад, блокування запобіжних замків або підготовка трапів) виконуються вручну.
 
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                